torsdag 10. januar 2013

Siste Innlegg!

Dette blir det siste innlegget jeg skriver på denne bloggen! Nå skal vi bytte til faget trykk, og ha det i et halv år.. Det har vært veldig kjekt å hatt faget foto! jeg har lært utrulig mye! Jeg har lært hva de forskjellige teknikkene er, og hvordan vi skal bruke dem. Noen av de er: blenderåpning, lukkertid, ISO og eksponering. De blir mest brukt. Jeg har også lært hvordan man lager en bra komposisjon, hvordan man redigere bilder i photoshop, hvordan vi lager blogg å mye mer! det har vert et læringsrikt halv år, og nå vil jeg vise noen tilbake blikk, noen av bildene er kanskje brukt før, men de andre er bilder jeg egentlig skulle skulle blogge om, men har ikke hatt anledning, derfor vil jeg skrive en setning eller to under de bildene.




Portrett!










Fotostudio!




Lukkertid!





Reflektor!






























































Her var det et lite tilbakeblikk på ting jeg har gjort som jeg ikke har skrevet om, og andre ting som jeg ikke har publisert. Dette var det siste innlegget, så nå er jeg klar for trykk. Fortsett å følge vår administrerende blogg, ettersom det kommer rundt 20 nye elever som skal ta mange flotte bilder, og vise dere alt de lærer. Takk for meg!

- Trine Oftedal




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar